Termin: 22 - 23 listopada (piątek - sobota)
Miejsce: SP w Bełżycach
Koszt: 15 zł + dojazd
Wyżywienie: Obiad w cenie,zapewniamy wrzątek, śniadanie i kolacja we własnym zakresie
Kto może wziąć udział: zuchy, harcerze, harcerze starsi i wędrownicy Związku Drużyn Ziemi Lubelskiej ZHP
Program:
ZUCHY
PIĄTEK
17.00 – 18.00 – zakwaterowanie
18.15 – apel powitalny
17.00 – 18.00 – zakwaterowanie
18.15 – apel powitalny
18.30 – 19.45 – kolacja i zabawy
20.15 – 21.30 – świeczowisko – śpiewogranie i wróżby
21.30 – 23.00 – wieczór filmowy (oddzielnie dla każdej grupy wiekowej )
23.00 – 7.00 – cisza nocna
SOBOTA
7.00 – pobudka
7.30 – 9.00 – śniadanie
9.30 – 10.30 – samarytanka
11.00 – 12.30 – gra terenowa
„W poszukiwaniu eliksiru młodości”
12.30 – 13.30 – obiad
13.45 – 14.30 – gry i zabawy zespołowe
15.30 – apel pożegnalny – podsumowanie biwaku
Porządkowanie miejsc zakwaterowania
Porządkowanie miejsc zakwaterowania
HARCERZE
PIĄTEK
17.00 – 18.00 – zakwaterowanie
18.15 – apel powitalny
18.30 – 19.30 – integracja w grupach
20.15 – 21.30 – świeczowisko – śpiewogranie i wróżby
21.30 – 23.00 – wieczór filmowy (oddzielnie dla każdej grupy wiekowej )
23.00 – 7.00 – cisza nocna
SOBOTA
7.00 – pobudka
7.30 – 9.00 – śniadanie
9.30 – 10.30 – samarytanka
11.00 – 13.00 – gra terenowa „Co i gdzie”
13.30 – 14.30 – obiad
14.45 – coś na rozruszanie – zabawy
15.30 – apel pożegnalny – podsumowanie biwaku
Porządkowanie miejsc zakwaterowania
Regulamin biwaku:
1. Regulamin obowiązuje każdego uczestnika biwaku od momentu przyjazdu do miejsca
zakwaterowania do oficjalnego zakończenia biwaku.
2. Każdego
uczestnika obowiązuje przestrzeganie Prawa i Przyrzeczenia Harcerskiego,
ze szczególnym uwzględnieniem prawa nr 10!!! Harcerz jest czysty w
myśli, w mowie i uczynkach; nie pali tytoniu i nie pije napojów
alkoholowych.
3. . Harcerze
odpowiadają za stan klas w których zostaną zakwaterowani - za wszelkie
uszkodzenia sprzętu uczestnik bądź jego prawny opiekun odpowiadają
finansowo
4. Każdy uczestnik biwaku zobowiązany jest posiadać obuwie na zmianę
5. Nikt samodzielnie, bez zezwolenia nie może opuścić miejsca zakwaterowania.
7. Uczestnik zobowiązany jest wykonywać polecenia swoich przełożonych oraz Komendy
biwaku.
9. Drużyny zobowiązane są do posiadania jednego pełnoletniego opiekuna
10. Każda Drużyna bezwzględnie zobowiązana jest do uprzątnięcia sali w której była
zakwaterowana
11. Nad bezpieczeństwem uczestników biwaku czuwają ich drużynowi / opiekunowie.
12. Uczestnictwo w biwaku danej drużyny oznacza zaakceptowanie przez nią niniejszego
regulaminu biwaku.
Komenda biwaku:
Komendant: pwd. Edyta Rząd
Za-ca komendanta ds. programowych: trop. Marta Taramas
Za-ca komendanta ds. organizacyjnych: ćw. Maciej Samczuk
Kwatermistrz: odkr. Bartosz Solis
Koordynatorzy i opiekunowie: drużynowi i instruktorzy Związku Drużyn Ziemi Lubelskiej ZHP
Co należy zabrać:
- regulaminowy mundur
- śpiwór
- karimatę lub materac
- ubrania i bieliznę na zmianę
- przybory kosmetyczne
- buty na zmianę
- ubranie do spania
- picie i jedzenie na śniadanie i kolacje
- naczynka
- DOBRY HUMOR :D
Zgłoszenia, wpłaty pieniędzy i odbiór zgód u pwd. Agaty Skraińskiej
Do zobaczenia na biwaku !!!
Czuwaj !
Przyboczny: ćw. Maciej Samczuk
0 komentarze:
Prześlij komentarz